مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-09اقتصادي

چشم انداز اقتصادی کشور روشن است


سخنگوی اقتصادی چشم انداز اقتصادی کشور را روشن ارزیابی کرد و گفت: مبانی رشد اقتصادی که مربوط به سرمایه گذاری کشور بوده در آینده ثمر خواهد داد.

- سخنگوی اقتصادی چشم انداز اقتصادی کشور را روشن ارزیابی کرد و گفت: مبانی رشد اقتصادی که مربوط به سرمایه گذاری کشور بوده در آینده ثمر خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در نشست مشترک رسانه ای مسئولان اقتصادی دولت با عنوان عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از فعالیت های آنان در جهت آگاهی بخشی، اظهار کرد: در آستانه دومین سالگرد شروع به کار دولت مردمی مجموعه کاملتری از خبررسانی را می توان به شکل نشست امروز انجام داد.

وی ادامه داد: اولین بخش از مسائل بخش واقعی اقتصاد ایران درباره چشم انداز رشد و مبانی رشد اقتصادی است.

زمانی در این کشور عنوان می شد که مردم خادم نمی خواهند، مدیر می خواهند نتیجه آن نگاه رشد اقتصادی تقریباً صفر در دهه 90 شد.

اگر تصویر و روند آن دهه را با سال 1401 مقایسه کنیم به روشنی مشخص است که کاهش شدید سرمایه گذاری در کشور به تضعیف رشد بلندمدت اقتصادی انجامید.

چشم انداز اقتصادی کشور روشن است سخنگوی اقتصادی با اشاره به چشم انداز اقتصادی کشور آن را روشن ارزیابی کرد و گفت: مبانی رشد اقتصادی که مربوط به سرمایه گذاری کشور بوده، در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز اقتصادی کشور روشن است

چشم انداز اقتصادی کشور روشن است