مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 20:252023-07-31سياسي

مسئولین نسبت به وضعیت آلودگی هوای اراک حساس باشند


مسئولین نسبت به وضعیت آلودگی اراک حساس باشند و در جهت رفع آن گام های موثری بردارند.

- ایسنا/مرکزی رییس شورای شهر اراک گفت: مسئولین نسبت به وضعیت آلودگی اراک حساس باشند و در جهت رفع آن گام های موثری بردارند.

پیمان عین القضاتی نهم مردادماه 1402 در صد و سومین جلسه صحن علنی شورای ششم شهر اراک با اشاره به اینکه فرصت زیادی برای خدمت به مردم باقی نمانده است و باید قدردان این فرصت بود، اظهار کرد: هر چقدر در تعظیم شعائر الهی گام برداریم در جهت حفظ و نگهداشت اسلام قدم برداشته ایم.

وی با اشاره به حضور پرشور جوانان و نوجوانان در عزاداری امام حسین(ع) بیان کرد: متاسفانه در عصر تاسوعا، اتفاقی رخ داد که قلب همه ما را به درد آورد و اعلام می کنیم عده ای فریب خورده و مغرض که سال ها در تلاش برای توهین به ارزش های دینی هستند، دست به اقدامی ناشایست زدند و این عمل شنیع و هتک حرمت تاسوعا و جسارت به ساحت خواهر مومنه را قاطعانه محکوم می کنیم.

دستگاه های نظارتی نیز باید به این پدیده رسیدگی کنند و با شناسایی ریشه این عوامل، در کمترین زمان ممکن و مجازات آنها، اقدامات را به سمع و نظر مردم برسانند.

عین القضاتی تصریح کرد: در آستانه شروع سومین سال فعالیت شورای ششم شهر اراک هستیم و امیدواریم در آغاز سومین سال فعالیت این دوره، شاهد پیشرفت امور، رضایتمندی مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین نسبت به وضعیت آلودگی هوای اراک حساس باشند

مسئولین نسبت به وضعیت آلودگی هوای اراک حساس باشند