مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-22حوادث

دستگیری قاتل فراری کمتر از 48 ساعت در مرودشت


فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری قاتل فراری با تلاش پلیس کمتر از 48 ساعت در یکی از محلات این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ فرشید زینلی در تشریح جزییات این خبر گفت: دو روز پیش (28مرداد) فردی در یکی از محلات مرودشت 3 نفر رابا سلاح کلت کمری به قتل رسانده و متواری گردید که بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفته و اقدامات فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغازشد.

  این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام کمتر از  48ساعت با پیگیری شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه 12 تیر نیز کشف کردند.

  سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه در سوابق متهم دستگیر شده ارتکاب یک مورد قتل در سال 96 و محکومیت به قصاص وجود داشته که با  جلب رضایت اولیای دم  از زندان آزاد شده است، خاطرنشان کرد: این قاتل 26 ساله به قتل جوان  26ساله به دلیل اختلاف حساب و قتل برادر و خواهر زن برادرش 26و24ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرد که دراین راستا متهم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری کمتر از 48 ساعت در مرودشت

دستگیری قاتل فراری کمتر از 48 ساعت در مرودشت