مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-16حوادث

رهایی گروگان پس از 61 روز اسارت در خارج از مرز ایران


تلاش های شبانه روزی بازپرس شعبه اول دادسرای جیرفت که شخصا در وقت اداری و خارج از وقت این موضوع را پیگیری می کرد، در آزادی گروگان تاثیر زیادی داشته است.

-  دادستان عمومی و انقلاب جیرفت کرمان گفت: 61 روز پیش مرد میانسالی در یکی از پارک های شهر جیرفت گروگان گرفته شد که با تلاش دادستانی و پلیس آگاهی شهرستان، در سلامت کامل آزاد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ افشین صالحی نژاد عصر امروز 25 مردادماه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: مرد میانسالی ساکن جیرفت بیش از دو ماه  قبل توسط تعدادی آدم ربا گروگان گرفته و به مرزهای شرقی و به کشور افغانستان انتقال داده شد.

  وی تصریح کرد: آدم ربایان که غیربومی استان کرمان بودند، با انگیزه اخاذی از خانواده گروگان، این فرد را ربودند.

  دادستان جیرفت بیان کرد: از لحظه دریافت گزارش آدم ربایی، تلاش بی وقفه نیروهای پلیس برای رهایی این فرد آغاز شد و با اشراف اطلاعاتی مشخص شد که متهمان فرد گروگان را به خارج از کشور انتقال داده اند.

  وی افزود: به همین منظور تیم مجربی از ماموران پلیس آگاهی تحقیقات تخصصی خود را آغاز و پس از دریافت سر نخ هایی و اقدامات خاص موفق شدند این گروگان را آزاد کنند.

  دادستان جیرفت گفت: تلاش های شبانه روزی بازپرس شعبه اول دادسرای جیرفت که شخصا در وقت اداری و خارج از وقت این موضوع را پیگیری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی گروگان پس از 61 روز اسارت در خارج از مرز ایران

رهایی گروگان پس از 61 روز اسارت در خارج از مرز ایران