مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-12اقتصادي

مصرف بنزین تهران معادل 3 استان


نزدیک 21 تن کاتالیست به یک پالایشگاه فراسرزمینی برای تولید بنزین ارسال شده است، همچنین نخستین کمپرسور ایرانی ساخت داخل برای استفاده در پالایشگاه فراسرزمینی به زودی رونمایی می شود.

- گزارش خبرنگار مهر جلیل سالاری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: همکاران ما تجربه زمستان سال 1401 را داشتند و امسال با انجام پیش بینی های لازم و به همسو با حجم مصرف، نسبت به ذخیره سازی سوخت اقدام کردیم و همه مخازن فعال در بخش نیروگاهی را پر کردیم.

وی در تشریح اقدام ها و دستاوردهای این شرکت به ویژه در حوزه فراسرزمینی با اشاره به اینکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران نخستین زیرمجموعه نفتی کشور است که برای نخستین بار در دولت سیزدهم به صدور خدمات فنی - مهندسی اقدام کرده است، افزود: نزدیک 21 تن کاتالیست به یک پالایشگاه فراسرزمینی برای تولید بنزین ارسال شده است، همچنین نخستین کمپرسور ایرانی ساخت داخل برای استفاده در پالایشگاه فراسرزمینی به زودی رونمایی خواهد شد.

تیم های فنی - تخصصی در حوزه های مختلف از جمله مکانیک، برق و اچ اس ییو … نسبت به بررسی و ارزیابی شرایط کشورهای موردنظر اقدام می کنند و نسبت به ارائه پیشنهادها اقدام می کنیم تا بتوانیم در بازارهای بین المللی حضور یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بنزین تهران معادل 3 استان

مصرف بنزین تهران معادل 3 استان