مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-09بين الملل

پنتاگون در خلیج فارس به دنبال چیست؟


پنتاگون به طور خاص در مورد چگونگی به کارگیری تفنگداران دریایی خود سکوت کرده اما ورود آنها بخشی از تجمع گسترده تر نیروهای آمریکایی در منطقه است که مقامات دفاعی مدعی اند این اقدام پاسخی به تلاش های مجدد ایران برای توقیف نفت کش های تجاری توصیف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، المانیتور در گزارشی نوشت: گروهی متشکل از بیش از 3000 پرسنل نیروی دریایی و تفنگداران دریایی آمریکا روز یکشنبه در حالی که دولت جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده در حال بررسی گزینه هایی برای بازدارندگی ایران از توقیف کشتی های نفتکش تجاری در منطقه خلیج فارس است، وارد کانال سوئز شدند.

یگان اعزامی دریایی بیست و ششم، همراه با ملوانان و تفنگداران دریایی تازه نفس انعطاف پذیری و قابلیت دریایی بیشتر را برای ناوگان نیروی دریایی پنجم مستقر در بحرین فراهم خواهد کرد.

تحولات جدید به چه معناست پنتاگون به طور خاص در مورد چگونگی به کارگیری تفنگداران دریایی خود سکوت کرده اما ورود آنها بخشی از تجمع گسترده تر نیروهای آمریکایی در منطقه است که مقامات دفاعیمدعی اند این اقدام پاسخی به تلاش های مجدد ایران برای توقیف نفت کش های تجاری توصیف کردند.

این استقرار هواپیماها، هلیکوپترها و سایر تجهیزات نظامی به مجموعه ای اضافه می شوند که با هدف افزایش گشت زنی مشترک در داخل و اطراف تنگه هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون در خلیج فارس به دنبال چیست؟

پنتاگون در خلیج فارس به دنبال چیست؟