مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-30دانش

علوم پزشکی گیلان و آستراخان روسیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند


دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دانشگاه پزشکی آستراخان روسیه برای نخستین بار در حوزه آموزش، پژوهش، تحقیقات و فناوری، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایمان علیزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: برای نخستین بار تفاهم نامه ای برای گسترش همکاری های دانشگاه های علوم پزشکی گیلان و پزشکی آستراخان در حوزه آموزش، تحقیقات و فناوری به صورت ارتباط تصویری منعقد شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: برنامه های مشترک آموزشی، تبادل استاد و دانشجو، پذیرش دانشجو به صورت مشترک، بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان و فرصت تحقیقات برای اساتید و دانشجویان، صادرات غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، تحقیقات مشترک علوم پایه و علوم بالینی و توسعه گردشگری سلامت برخی از بخش های این تفاهم نامه است.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عضویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اتحادیه ی دانشگاه ها و مؤسسات دولتی کشورهای حاشیه ی دریای کاسپین، اضافه کرد: در بیست و سومین اجلاس عمومی این اتحادیه با شرکت ایران، جُمهوری آذربایجان، قَزاقستان، روسیه و تُرکمنستان، مدیریت کمسیون علوم پزشکی اتحادیه به دانشگاه علوم پزشکی گیلان سپرده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی گیلان و آستراخان روسیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

علوم پزشکی گیلان و آستراخان روسیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند