مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-09سياسي

اما و اگر های بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو- الهام عرشی زاده، رضا رشیدپور که پس از پخش برنامه «سیم آخر» و با حضور در برنامه «خندوانه» از علاقه خود برای تولید برنامه اجتماعی گفته بود، - همزمان با خبر بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به تلویزیون، موجی از موافقت ها و مخالفت ها به این تصمیم مدیران صداوسیما در فضای مجازی و رسانه ای کشور به راه افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو- الهام عرشی زاده، رضا رشیدپور که پس از پخش برنامه سیم آخر و با حضور در برنامه خندوانه از علاقه خود برای تولید برنامه اجتماعی گفته بود، به طور ناگهانی علی رغم اعلام قبلی مبنی بر تولید فصل جدید برنامه سیم آخر ، همزمان با شلوغی های سال گذشته بی سروصدا ناپدید شد و دیگر جلوی دوربین صدا و سیما حاضر نشد.

این اتفاق باعث گمانه زنی های متفاوتی درباره او شد.

عده ای معتقد بودند که به دلیل اظهار نظر های سیاسی رضا رشیدپور، سازمان صداوسیما او را ممنوع الکار کرده است و عده دیگری معتقد بودند که رضا رشیدپور دیگر با صدا و سیمای جمهوری اسلامی همکاری نخواهد کرد.

محمدرضا گلزار نیز که آخرین اجرای او در صدا و سیما به مسابقه تلویزیونی برنده باش برمی گردد، پس از اعتراض مراجع تقلید به قمار بودن این مسابقه و تعطیلی آن، در برنامه تلویزیونی دیگری حضور نیافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگر های بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون

اما و اگر های بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون