مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 09:352023-07-28اقتصادي

توزیع 5 هزار جاشمعی ویژه شام غریبان در ایلام


5 هزار مقوای جاشمعی ویژه شام غریبان بین عزاداران ایلامی توزیع خواهد شد.

- افشین مظفری سرپرست شهرداری ایلام صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 5 هزار مقوای جا شمعی ویژه شام غریبان بین عزاداران ایلامی توزیع خواهد شد.

وی افزود: این جا شمعی ها به مانند سال های گذشته امشب و همزمان با شب شام غریبان توسط نیرو های خدمات شهری شهرداری ایلام  در بین مردم عزادار توزیع  خواهدشد.

سرپرست شهرداری ایلام ادامه داد: باتوجه به اینکه مراسم اصلی شب شام غریبان در میدان 22 بهمن و هسته مرکزی شهر برگزار می شود، نیرو های شهرداری نیز با استقرار در این میدان و خیابان های اطراف اقدام به توزیع  این جاشمعی خواهند کرد.

مظفری خاطرنشان کرد: معمولا به علت روشن کردن انبوه شمع ها در معابر عمومی، در فردای شب شام غریبان فضای بصری شهر ایلام جلوه ای نازیبا پیدا می کند و ناراحتی و رنجش واحد های صنفی تجاری را در پی دارد و حجم کار نیرو های شهرداری برای جمع آوری آثار شمع ها نیز مضاعف می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه پاک کردن باقیمانده شمع های آب شده سخت و زمان بر است از عموم مردم خواست شمع های خود را بر روی دیواره جداول، پله های مغازه ها و واحد های تجاری و روی زمین روشن نکنند و حتما برای این کار مقوا یا ظرف یکبارمصرف داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5 هزار جاشمعی ویژه شام غریبان در ایلام

توزیع 5 هزار جاشمعی ویژه شام غریبان در ایلام