مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-01سياسي

اجرای طرح حامیم 2 با هدف توانمندسازی دانشجویان در دانشگاه های مازندران


رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های مازندران گفت: طرح حامیم به عنوان حلقه های میانی طرحی ملی با هدف توانمندسازی حلقه های فرهنگی دانشجویی در سطح دانشگاه ها اجرایی می شود.

- رییس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان اعلام کرد؛ اجرای طرح حامیم 2 با هدف توانمندسازی دانشجویان در دانشگاه های مازندران ایسنا/مازندران رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های مازندران گفت: طرح حامیم به عنوان حلقه های میانی طرحی ملی با هدف توانمندسازی حلقه های فرهنگی دانشجویی در سطح دانشگاه ها اجرایی می شود.

ا زاین رو طرح حامیم 2 در دانشگاه مازندران اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران، حجت الاسلام محمد رحیمیان افزود: طرح حامیم پارسال در مازندران به عنوان تنها استان مجری این طرح درکشور با حضور 400 دانشجوی فعال و کنشگر فرهنگی در عرصه نظام اسلامی و فضای آموزش عالی، با حمایت دانشگاه ها و دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در عتبات عالیات برگزار شد.

حجت الاسلام رحیمیان گفت: امسال نیز این طرح با عنوان طرح حامیم 2 با حضور 500 دانشجو در مشهد مقدس به مدت دو هفته برگزار می شود.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های مازندران با اشاره به این که طرح حامیم 2 امسال در سه مرحله دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح حامیم 2 با هدف توانمندسازی دانشجویان در دانشگاه های مازندران

اجرای طرح حامیم 2 با هدف توانمندسازی دانشجویان در دانشگاه های مازندران