مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-17فرهنگي

نقطە قوت ایسنا دانشجویی بودن آن است/ رسانەها امید آفرین باشند


رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: یکی از نقطە قوت های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشجویی بودن آن و حضور دانشجویان در آن است.

- ایسنا/کردستان رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: یکی از نقطە قوت های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشجویی بودن آن و حضور دانشجویان در آن است.

اکبر اسدی در جریان بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از ایسنا، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی دانش بنیان است و از بدو فعالیت خود تاکنون منشا فعالیت های بسیار خوبی در کشور قرار گرفتە است.

وی عنوان کرد: از سال 1378 خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا توسط جهاد دانشگاهی و با پیام مقام معظم رهبری فعالیت خود را شروع کردە است.

اسدی، ساختار خبرگزاری ایسنا را ساختار دانشجویی عنوان کرد و افزود: این خبرگزاری منشاء خیر و برکت در عرصە اطلاع رسانی کشور بودە و سایر خبرگزاری های کشور با الگوگیری از این خبرگزاری بە وجود آمدەاند و همین امر حرکت خوبی در عرصە اطلاع رسانی کشور را بە وجود آوردە است.

وی پاشنە آشیل کشور را بحث اشتغال جوانان عنوان کرد و گفت: خوشبختانە جهاد دانشگاهی در بحث اشتغال خوب بروز و ظهور پیدا کردە و جزو اولین نهادهایی بودە کە بازار کار ایجاد کردە و توانستە بە اندازە توان خود بخشی از این خلاء کشور را پر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطە قوت ایسنا دانشجویی بودن آن است/ رسانەها امید آفرین باشند

نقطە قوت ایسنا دانشجویی بودن آن است/ رسانەها امید آفرین باشند