مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-19اجتماعي

هشدار پلیس به رانندگان خودروهای دارای صدای نامتعارف


رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که هرگونه تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودروها در مرتبه اول شامل 100 هزار تومان جریمه نقدی، - رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که هرگونه تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودروها در مرتبه اول شامل 100 هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم 200 هزار تومان و برای بار سوم 300 هزار تومان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به قانون هوای پاک و آلودگی صوتی در پایتخت گفت: به طورکلی هرگونه اقدامی که موجبات آلودگی صوتی را فراهم کند، ممنوع است.

وی در ادامه با اشاره به ماده 6 قانون گفت: مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه موتوری ماده 6 قانون موظفند انواع وسایل نقلیه موتوری مورد بازدید را از جهت رعایت حدود مجاز آلودگی صوتی نیز تحت آزمایش و کعینه قرار دهند.

سرهنگ شریفی در ادامه در مورد نمونه های تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار گفت: موضوع مهم تولید صدای نامتعارف یا نا هنجار را می توان در استفاده خودروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس به رانندگان خودروهای دارای صدای نامتعارف

هشدار پلیس به رانندگان خودروهای دارای صدای نامتعارف