مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:452023-07-31اقتصادي

ناگفته های عرضه و تولید مرغ در کشور و پیش بینی تعدیل بازار در روزهای آینده


معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی می گوید: بخش زیادی از گرانی این روزهای مرغ در بازار ناشی از دلالی و واسطه گری است که با آنها مقابله نشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قیمت مرغ در روزهای اخیر، دوباره افزایش یافته است و برای خیلی ها جای سئوال است که چرا با وجود اختصاص ارز 28500 تومانی برای این بخش و استفاده انرژی ارزان قیمت، قیمت مرغ در قیاس با برخی کشورهای همسایه هم بالاتر است؟ مسبب اصلی رشد قیمت ها در داخل چیست و وضعیت در آینده از نطر تامین و قیمت چگونه خواهد بود؟ برای پاسخ به این سئوالات به سراغ حسین دماوندی نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی رفتیم و با وی گفت وگو کردیم.

گفت وگو با دماوندی نژاد،  که در 2 سال اخیر کمتر با خبرنگاران مصاحبه می کرد، در ساختمان 8 طبقه وزارت جهاد کشاورزی در خیابان طالقانی انجام شد و حدود 3 ساعت به طول انجامید و مسائل بسیاری مربوط به معاون امور تولیدات دامی در حوزه های مختلف نظیر مرغ، گوشت قرمز، صنایع لبنی و غیره مطرح شد.

در این گفت وگو به نکات جدیدی از جمله حضور مهاجران افغانی، تاثیر اصلاح ارز ترجیحی، سرانه مصرف مرغ و تاثیر آن در نوسان های قیمتی و غیره اشاره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های عرضه و تولید مرغ در کشور و پیش بینی تعدیل بازار در روزهای آینده

ناگفته های عرضه و تولید مرغ در کشور و پیش بینی تعدیل بازار در روزهای آینده