مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-06سياسي

رویکرد ایران گسترش همکاری با کشورهای بالکان


معاون سیاسی وزارت امور خارجه در دیدار قائم مقام وزیر خارجه صربستان گفت: سیاست ایران در قبال منطقه راهبردی بالکان، همکاری با کشورهای منطقه با هدف تحکیم ثبات و امنیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، گوران الکسیچ قائم مقام وزیر امور خارجه صربستان که به منظور انجام دور دوم رایزنی های سیاسی با ایران، در رأس هیأتی از وزارت امور خارجه صربستان در تهران به سر می برد، امروز (یکشنبه) 15 مرداد، با علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

در این دور از رایزنی ها که با دستورکار گفت وگو در خصوص موضوعات دوجانبه، تحولات منطقه ای و  رخدادهای بین المللی انجام شد؛ طرفین نسبت به روند رو به گسترش همکاری های دو کشور در عرصه های مختلف ابراز خرسندی کردند.

باقری رویکرد ایران در قبال اروپا را مبتنی بر همکاری و احترام متقابل خواند و افزود: سیاست کلی جمهوری اسلامی ایران، همواره ارتقای ثبات و امنیت در اروپا بوده و در این مسیر آماده همکاری است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ، بالکان را به مثابه قطب نمای امنیت در اروپا خواند و گفت: سیاست ایران در قبال این منطقه راهبردی همکاری با کشورهای منطقه با هدف تحکیم ثبات و امنیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد ایران گسترش همکاری با کشورهای بالکان

رویکرد ایران گسترش همکاری با کشورهای بالکان