مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-12سياسي

اشک های تمام نشدنی امام سجاد(ع) پس از عاشورا + فیلم


در مراسم عزاداری دهه سوم ماه محرم با اشاره به وضعیت امام سجاد(ع) و سوگ ایشان در غم از دست دادن عزیزانش گفت: - حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان - مفسر قرآن کریم و استاد حوزه- در مراسم عزاداری دهه سوم ماه محرم با اشاره به وضعیت امام سجاد(ع) و سوگ ایشان در غم از دست دادن عزیزانش گفت: اما زین العابدین(ع) کار کشاورزی داشت و هر روز بعد از بازگشت از کربلا با یک خادم خود به بیرون شهر رفته و روی خاک بیایان می نشست و مثل مادری که جوانش جلوش چشمش پرپر زده و مرده، گریه می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: تکرار هر روزه این عمل امام باعث شده بود که پای چشمان ایشان سرخ، پوست شان آزرده و پلک شان رنج دیده شود.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: یک روز خادم امام سجاد(ع) به ایشان گفت آقا به نظرم با این شکل گریه کردن خودتان را از بین می برید.

چرااینقدر گریه می کنید .

امام سجاد(ع) پاسخ داد حضرت یعقوب(ع) 12 فرزند داشت که یکی از آنها گم شد، در حالی که اطمینان به مردن فرزند خود هم نداشت و نهایتا خدا هم همان یک فرزند را به آغوش پیامبرش برگرداند .

امام در ادامه به خادم خود اشاره کرد من 18 نفر از عزیزانم (عموهام، برادرهام و پدرم) را در کربلا در یک نصف روز از دست دادم چگونه طاقت بیاورم و صبر کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک های تمام نشدنی امام سجاد(ع) پس از عاشورا + فیلم

اشک های تمام نشدنی امام سجاد(ع) پس از عاشورا + فیلم