مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-17اقتصادي

احداث کمربندی آب پخش نیازمند تملک و قطع سه هزار اصله نخل است


استاندار بوشهر با بیان اینکه احداث کمربندی آب پخش نیازمند تملک و قطع سه هزار اصله نخل است، گفت: قیمت هایی که اهالی روی این نخل ها می گذارند، - به معنی این است که قصد فروش ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تأمین آب، بهبود وضعیت درمان و توسعه راه ها در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی تکمیل سدهای استان را از برنامه های مهم عنوان کرد و ادامه داد: سد دالکی به پیشرفت حدود 50 درصدی رسیده و تلاش داریم در این دولت تکمیل و آبگیری شود.

استاندار بوشهر با اشاره به آبگیری سدهای باغان و اخند و افتتاح سد خاییز خاطرنشان کرد: مطالعات سدهای دهرود و عنبری و دره رجدون در حال انجام است که اجرای آنها نقش مهمی در تأمین آب استان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه سد دالکی اکنون 400 میلیون متر مکعب آب ذخیره دارد اضافه کرد: امیدواریم که این سد امسال پر شود و 670 میلیون مترمکعب آب را ذخیره کند.

محمدی زاده با اشاره تکمیل طرح های آب شیرین کن و آغاز طرح های جدید شیرین سازی آب دریا بیان کرد: تا سه سال آینده ظرفیت تولید آب شیرین کن های استان بوشهر به 240 هزار مترمکعب خواهد رسید.

وی توسعه درمان را از دیگر برنامه های مهم در استان دانست و تصریح کرد: 500 تخت جدید به حوزه درمان استان بوشهر اضافه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کمربندی آب پخش نیازمند تملک و قطع سه هزار اصله نخل است

احداث کمربندی آب پخش نیازمند تملک و قطع سه هزار اصله نخل است