مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-16اجتماعي

شکایت محیط زیست قم از ورود فاضلاب صنعتی البرز به تالاب مره


مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز با بیان اینکه ساکنین اشتهارد از وضعیت پساب شهرک صنعتی اشتهارد گلایه دارند، گفت: این پساب صنعتی تا قم هم رسیده و محیط زیست قم به دلیل ورود فاضلاب صنعتی البرز به تالاب مره شکایت کرده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز با بیان اینکه ساکنین اشتهارد از وضعیت پساب شهرک صنعتی اشتهارد گلایه دارند، گفت: این پساب صنعتی تا قم هم رسیده و محیط زیست قم به دلیل ورود فاضلاب صنعتی البرز به تالاب مره شکایت کرده است.

مجید درگی با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز با اشاره به اینکه بحث آلودگی زیست محیطی پساب تصفیه خانه اشتهارد جدی است ولی متاسفانه اهتمام جدی برای جلوگیری از ورود پساب این مجموعه به رودخانه شور وجود ندارد، اظهار کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته روزانه حدود 4 هزار متر مکعب از پساب شهرک صنعتی اشتهارد وارد رودخانه شور می شود که علاوه بر آلودگی این رودخانه، به منابع آب های زیرزمینی هم آسیب وارد می کند.

وی با بیان اینکه ساکنین اشتهارد از وضعیت این پساب گلایه مندند، تاکید کرد: البته این آلودگی صرفا به محیط زیست البرز خسارت وارد نمی کند و دو استان قم و تهران را هم درگیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت محیط زیست قم از ورود فاضلاب صنعتی البرز به تالاب مره

شکایت محیط زیست قم از ورود فاضلاب صنعتی البرز به تالاب مره