مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-04بين الملل

کاربردهای خیره کننده پرتودهی هسته ای برای ارتقای سطح زندگی مردم


با استناد به آمار آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان بهداشت جهانی پرتودهی مواد غذایی موجب جلوگیری از مسمومیت مواد غذایی شده و می تواند باعث ارتقاء ایمنی و امنیت غذایی شود.

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، سیدپژمان شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی در یادداشتی نوشت:  امروزه در جامعه شاید کمتر کسی را می­ توان یافت که با واژگان انرژی اتمی یا فناوری هسته­ ای نا آشنا باشد.

هر فردی از ظن خود و یا از اطلاعاتی که از اطراف خود دریافت کرده می ­تواند کاربردهایی را برای آن بیان نماید.

غیر واقعی جلوه دادن کاربردهای فناوری صلح آمیز هسته­ ای ایران و کشورهای مستقل توسط غرب به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی با به راه انداختن جنگ روانی و تبلیغاتی، فضای منفی را ایجاد نمود به نحوی که حتی کشورهای دوست و همسایه نیز تحت تأثیر این تبلیغات قرار گرفته و از فعالیت هسته ای ایران ابراز نگرانی کردند.

استفاده از این فناوری راهبردی تنها به آنچه که چند قدرت جهانی در اذهان مردم توسط غول­ های رسانه ­ای خود گنجانده ­اند و آن هم تولید سلاح هسته ­ای است خلاصه نمی ­شود، بلکه به جرات می­ توان گفت که کاربردهای آن در لایه لایه­ های زندگی بشر مشهود می­ باشد، و می ­توان اذعان کرد که زندگی بدون فناوری صلح آمیز هسته ­ای، سخت، مشقت بار و ناممکن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردهای خیره کننده پرتودهی هسته ای برای ارتقای سطح زندگی مردم

کاربردهای خیره کننده پرتودهی هسته ای برای ارتقای سطح زندگی مردم