مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 23:302023-08-05اجتماعي

سازمان محیط زیست از صیادی با شوکر در تالاب شادگان جلوگیری کند


سازمان حفاظت محیط زیست باید برای جلوگیری از صیادی در تالاب شادگان از طریق شوکر برقی که نسل گونه های مختلف آبزی و گیاهان و دیگر جانداران را در معرض نابودی و انقراض قرار می دهد، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: سازمان حفاظت محیط زیست باید برای جلوگیری از صیادی در تالاب شادگان از طریق شوکر برقی که نسل گونه های مختلف آبزی و گیاهان و دیگر جانداران را در معرض نابودی و انقراض قرار می دهد، مراقبت جدی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استانداری خوزستان، اکبر حسینی محراب در نشست بررسی مصوبات شورای اداری شهرستان شادگان که شامگاه شنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد، بیان اینکه دولت توجه ویژه ای به شادگان دارد و سفر رییس جمهور به این شهرستان هم بیانگر همین رویکرد بوده است، گفت: رییس جمهور برای طرح های فولاد، پتروپالایش و طرح گردشگری شادگان دستورات و پیگیری های ویژه ای داشته است.

وی افزود: توسعه شیلات و آبزی پروری در تالاب و رهاسازی بچه ماهی به تالاب شادگان از جمله مصوباتی است که در دستور کار قرار دارد.

حسینی محراب تاکید کرد: برای بهبود شرایط شادگان مواردی همچون اتصال اقتصاد آن به دریا و ایجاد جریان بازرگانی و تجارت و همچنین نگاه ویژه به ظرفیت کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی خرما ضروری است و برنامه ریزی لازم در این خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان محیط زیست از صیادی با شوکر در تالاب شادگان جلوگیری کند

سازمان محیط زیست از صیادی با شوکر در تالاب شادگان جلوگیری کند