مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-16ورزشي

نبوی: تاریخ متعلق به خداست، راستی آزمایی حرفایم را به تاریخ می سپارم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انتشارات ایران، مراسم رونمایی از کتاب «تکاپوی جوشش انقلابی» خاطرات سیاسی و مدیریتی حجت الاسلام و المسلمین سید عباس نبوی از ادوار و موسسین جنبش دانشجویی کشور از تولیدات جدید انتشارات موسسه .

- نشست رونمایی از کتاب تکاپوی جوشش انقلابی خاطرات حجت الاسلام نبوی توسط انتشارات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انتشارات ایران، مراسم رونمایی از کتاب تکاپوی جوشش انقلابی خاطرات سیاسی و مدیریتی حجت الاسلام و المسلمین سید عباس نبوی از ادوار و موسسین جنبش دانشجویی کشور از تولیدات جدید انتشارات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران در سالن آمفی تئاتر این موسسه برگزار شد.

در مراسم رونمایی این کتاب که با تدوین مرتضی فتح الله زاده به چاپ رسیده است، مهمانان ارجمندی، چون حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس نبوی مدیر مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی و راو کتاب، محمدباقر خرمشاد عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و صادق شهبازی نویسنده و پژوهشگر و جمعی دیگر از فعالان سیاسی و دانشجویی حضور داشتند.

باید مراقب عواقب جنگ روایت ها بود محمد باقر خرمشاد عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان اولین مهمان این برنامه در مورد محتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبوی: تاریخ متعلق به خداست، راستی آزمایی حرفایم را به تاریخ می سپارم

نبوی: تاریخ متعلق به خداست، راستی آزمایی حرفایم را به تاریخ می سپارم