مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-30اقتصادي

انتقال خون اصفهان با کمبود اعتبارات جاری رو به رو است


مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: کمبود اعتبار از مهم ترین چالش های انتقال خون اصفهان است و این امر در بخش هزینه های جاری نیز مشاهده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیان دهراب پور صبح یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته انتقال خون با اشاره به اینکه روز ملی اهدای خون به سالروز سازمان انتقال خون در سال 1353 بر می گردد، اظهار داشت: سازمان انتقال خون در کشور با 1700 دستورالعمل استاندار از پذیرش اهداکننده خون تا تزریق نیازمند خون یک پروسه با رعایت استاندارهای جهانی است.

وی با بیان اینکه سازمان انتقال خون تمام تمهیدات لازم را انجام می دهد تا خون سالم به مراکز درمانی ارسال شود، افزود: نذر خون امسال با شعار پویش اهدای خون؛ فرهنگ حسینی، نذر عاشقان از اول محرم تا پایان ماه صفر انجام می شود.

مراجعه 2 هزار و 355 اصفهانی برای اهدای خون در تاسوعا و عاشورا مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: در روزهای تاسوعای حسینی 2355 نفر به مراکز اهدای خون استان مراجعه و با اهدای خون خود به نیازمندان به خون کمک کردند.

در تاسوعای حسینی، 1087 نفر به 7 مرکز خون گیری در استان اصفهان مراجعه که 915 نفر خون خود را اهدا کردند و در عاشورای حسینی 1268 نفر به این مراکز مراجعه که 1054 نفر خون اهدا کردند که در مجموع این دو روز 2355 مراجعه و 1969 مورد اهدای خون انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال خون اصفهان با کمبود اعتبارات جاری رو به رو است

انتقال خون اصفهان با کمبود اعتبارات جاری رو به رو است