مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-13سياسي

فعالیت 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور


مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد کشور از فعالیت 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال خبرداد و گفت: اساس اقتصاد مردم بر پایه خیر و احسان شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حمزه علی کوهساری، مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد کشور در آیین نکوداشت فعالان عرصه خیر و احسان با اشاره به روز تشکل های مردمی اظهار داشت: برای همه ما مایه افتخار است که در این مسیر قرار داریم و قطعا همانگونه که در تعالیم اسلامی هم به آن اشاره شده، هیچ خدمتی بالاتر از کمک به خلق خدا نبوده و چقدر خوب است که در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان قرار داریم.

  مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد کشور با بیان اینکه خیرین و فعالان عرصه کار خیر را قهرمانان ملی دانست و ادامه داد: با توجه به تحریم های اعمال شده و شرایط سخت، امروز ما افتخار می کنیم که در این برنامه هستیم و موج خدمت رسانی در کشور جاری و ساری شده و در شهر و روستا خیر و احسان انجام می شود.

  وی با بیان اینکه اساس اقتصاد مردم بر پایه خیر و احسان شکل گرفته است، افزود: 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است و این تعاون و همدلی جای شکر دارد.

  مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد کشور تاکید کرد: مراکز نیکوکاری باید عدالت در توزیع خدمات را رعایت کنند تا همه افراد نیازمند بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور

فعالیت 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور