مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-10سياسي

حجت الاسلام ذوالنوری: قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت


مصرف سوخت در ایران بسیار بالا رفته است و گاهی برای جبران کمبودها، دولت به سوی واردات بنزین می رود اما با توجه به وضعیت امروز جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس دوم مجلس امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و مدیران رسانه های استان قم، اظهار کرد: رسانه ها بازوی توانمند هر مجموعه ای هستند که باید از ظرفیت آن ها در راستای جهاد تبیین استفاده کرد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده مردم شریف قم در مجلس همواره تلاش کرده ام که حداقل طی هفته یک بار در دفتر حاضر شده و با مردم عزیز دیدار داشته باشم.

همچنین نسبت به رسانه ها توجه ویژه داشته و اگر مسئله ای نیاز به رسانه ای شدن داشته پاسخگوی خبرنگاران عزیز بوده ام.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: زمانی که فردی در انتخابات مجلس رای می آورد تکلیف شرعی و قانونی به وی سپرده شده است که باید به آن عمل کند، واقعیت این است که مردم ما از گفتار درمانی خسته شده و به دنبال مسئولی هستند که در عمل اقدامی انجام دهد.

نایب رییس مجلس درخصوص شبهه افزایش قیمت بنزین در کشور اذعان کرد: واقعیت این است که مصرف سوخت در ایران بسیار بالا رفته است و گاهی برای جبران کمبودها، دولت به سوی واردات بنزین می رود اما با توجه به وضعیت امروز جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ذوالنوری: قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت

حجت الاسلام ذوالنوری: قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت