مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-30پزشكي

تعطیلی 2 استخر شنا در شیراز


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تشدید نظارت بر فعالیت استخر های فارس و تعطیلی دو استخر در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس رضاییان زاده در خصوص این خبر بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در جهت تشدید نظارت های بهداشتی بر شرایط استخرهای شنا در شهرستان شیراز، از 18 استخر بازدید و دو استخر شنا به علت تخلفات بهداشتی و کیفیت نامطلوب آب، تعطیل شدند.

او افزود: با توجه به افزایش استفاده شهروندان از استخرهای شنا در فصول گرم سال، برنامه طرح ضربتی بازدید از استخرهای شنای در شهر شیراز برنامه ریزی شده و در حال انجام است.

رضاییان زاده اضافه کرد: در این بازدیدها آموزش های لازم در زمینه حفظ کیفیت آب و شرایط بهداشتی استخرها بر اساس شیوه نامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مدیران و کارکنان استخرهای شنا ارائه می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز تصریح کرد: با توجه به فعالیت استخرها در ساعات عصر و شب، بازرسان با استفاده از دستگاه سنجش پرتابل و در زمان مناسب بازرسی های خود را انجام می دهند.

رضاییان زاده با بیان اینکه استخرها از لحاظ میزان کلر باقیمانده، PH، کدورت، شرایط میکروبی و شیمیایی و شرایط بهداشتی محیط استخر، ارزیابی می شوند، ادامه داد: متصدیان اماکن عمومی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 2 استخر شنا در شیراز

تعطیلی 2 استخر شنا در شیراز