مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 22:202023-07-24سياسي

احمدیان: از سیاست متوازن چین در غرب آسیا استقبال می کنیم


دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشورهای عضو و دوستدار بریکس به آفریقای جنوبی سفر کرده، بعد از ظهر روز دوشنبه با وانگ یی، - دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشورهای عضو و دوستدار بریکس به آفریقای جنوبی سفر کرده، بعد از ظهر روز دوشنبه با وانگ یی، دبیر کمیسیون سیاست خارجی حزب کمونیست چین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان این دیدار طیف وسیعی از موضوعات مورد علاقه دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علی اکبر احمدیان در این دیدار با اشاره به واقعیات نوین نظام بین الملل، ضرورت شناسایی سازوکارهای تحقق منافع مشترک کشورهای هم سو را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد؛ با این دیدگاه به دنبال بسط همکاری با چین در ترتیبات چند جانبه منطقه ای و بین المللی هستیم.

دبیر شورای امنیت ملی کشورمان گفت: باور داریم که همکاری چند جانبه به تقویت صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی کمک می کند و محیط مناسبی را برای صیانت از صلح جهانی و توسعه کشورها به وجود می آورد.

احمدیان، با تاکید بر این نکته که از سیاست متوازن چین در غرب آسیا استقبال می کنیم، گفت: همکاری ایران و چین علاوه بر منافع فراوان اقتصادی زمینه ساز امنیت منطقه ای می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدیان: از سیاست متوازن چین در غرب آسیا استقبال می کنیم

احمدیان: از سیاست متوازن چین در غرب آسیا استقبال می کنیم