مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-12اقتصادي

رونق گردشگری کردستان با توسعه زیرساخت ها محقق می شود


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: توسعه و رونق صنعت گردشگری در استان بدون در نظر گرفتن زیرساخت های این حوزه محقق نخواهد شد.

- ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: توسعه و رونق صنعت گردشگری در استان بدون در نظر گرفتن زیرساخت های این حوزه محقق نخواهد شد.

آرمان وطن دوست امروز (21مرداد) در بازدید از مجتمع پل میرخان نگل که با همراهی فرماندار سنندج و جمعی از مسئولان شهرستان انجام شد، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه صنعت گردشگری و معرفی جاذبه های متنوع و گوناگون این حوزه در کردستان از جمله برنامه های مهمی است که درصورت عملیاتی شدن، باعث توسعه و رونق اقتصادی استان می شود.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان افزود: احداث بزرگترین پل شیشه ای معلق کشور در روستای هدف گردشگری نگل از جمله طرح های مهم گردشگری استان است که برای تکمیل نیاز به حمایت دارد.

وی هدف از احداث این مجتمع را توسعه زیرساخت های گردشگری، حمایت از بخش خصوص و نیز ایجاد مرکز تفریحی رفاهی برای رفاه حال گردشگران و مسافران عنوان کرد و گفت: در راستای رونق صنعت گردشگری و جذب و ماندگاری گردشگران ورودی به استان در تمامی فصول سال تلاش می کنیم تا تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق گردشگری کردستان با توسعه زیرساخت ها محقق می شود

رونق گردشگری کردستان با توسعه زیرساخت ها محقق می شود