مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:512023-08-08اقتصادي

افزایش 30 درصدی برداشت گندم و جو با تسهیلات مکانیزاسیون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان شهرستان بهشهر، غلامرضا قنبری صبح امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در بین اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران در بخش کشاورزی با انعکاس  ظرفیت های جهاد کشاورزی، زبان گویای مردم و مسؤولان هستند.

وی افزود: در طول یکسال گذشته با همدلی و وفاق در کنار هم نسبت به مشکلات و ظرفیت های کشاورزی تلاش کرده و خبرنگاران زبان گویای ما بودند و گزارشات و پیگیری آنان در بخش توانمندی جهاد کشاورزی شاهد بالندگی این عرصه شد.

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر یادآور شد: بهشهر در بخش کشاورزی با تنوع 78 کشت محصول کشاورزی و دارا بودن مرتع تنوع فراوان و 62 هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی که اولویت تولیدات ما در گندم، جو، برنج، مرکبات، کلزا و.

است و نقش بسزایی در تولیدات کشاورزی و باغی مازندران دارد.

قنبری گفت: در سال جاری 115 هزار تن گندم در استان خریداری شد که 50 هزار تن از بهشهر بوده و 48 درصد از تولیدات گندم مازندرانی به بهشهر اختصاص داشت که 35 هزار تن گندم در دشت و 15 هزار تن گندم در کوهستان گندم برداشت شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به خشکسالی شاهد رشد قابل توجهی در گندم بودیم، خاطرنشان کرد: این مساله بیانگر ظرفیت همکاران و درایت کشاورزان و مسؤولان و ارائه گزارشات خبرنگاران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی برداشت گندم و جو با تسهیلات مکانیزاسیون

افزایش 30 درصدی برداشت گندم و جو با تسهیلات مکانیزاسیون