مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-16اقتصادي

موافقت کمیسیون تلفیق با واردات کشتی های گردشگری و شناورهای تفریحی


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون در راستای تقویت اقتصاد گردشگری مقرر شد که مجوز لازم برای واردات کشتی های گردشگری، - شناورهای تفریحی، وسایل نقلیه و تجهیزات ویژه گردشگری توسط دولت با معافیت حقوق ورودی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز عصر کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: مقرر شد 27 صدم درصد از 9 درصد ارزش افزوده برای حمایت از ورزش دانش آموزی، عشایری، روستایی، ورزش همگانی در اختیار دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد.

همچنین اماکن آموزشی که توسط خیرین ساخته شده به صورت 50 درصد سهم خیر و 50 درصد مابقی هم به عنوان دیون و اعتبار مالیاتی منظور شود و توسط خیر یا خیرین به اتمام برسد.

وی ساخت حداقل 200 مجتمع آموزشی پرورشی بزرگ مقیاس به عنوان حیاط طیبه در طول 5 سال برنامه هفتم از دیگر مصوبات کمیسیون عنوان و اظهار کرد: در خصوص عوارض اخذ شده از صادرات خالص گاز مقرر شد که 40 درصد به گرمایش و سرمایش مدارس اختصاص پیدا کند و 60 درصد باقیمانده هم به گازرسانی روستاها اختصاص پیدا کند.

زنگنه با اشاره به مصوبات کمیسیون در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی گفت: مقرر شد تعداد گردشگران ورودی به کشور سالیانه به 15 هزار نفر در پایان برنامه هفتم برسد که در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون تلفیق با واردات کشتی های گردشگری و شناورهای تفریحی

موافقت کمیسیون تلفیق با واردات کشتی های گردشگری و شناورهای تفریحی