مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-21حوادث

جسد یک مقنی از چاه 70 متری در شیراز خارج شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با تلاش مأموران سازمان آتش نشانی شیراز جسد یک «مقنی» از درون چاه بیرون کشیده شد.

- شیراز- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با تلاش مأموران سازمان آتش نشانی شیراز جسد یک مقنی از درون چاه بیرون کشیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی عیدی پور گفت: طی تماس با سامانه 125 درخواستی مبنی بر خارج کردن جسدی فردی از درون یک چاه نیمه عمیق، در یکی از روستاهای شهرستان شیراز، اعلام و بلافاصله تیم های تخصصی به محل اعزام شدند.

عیدی پور با بیان اینکه محل حادثه روستای زنگنه بن رود بود، افزود: آتش نشانان با حضور عوامل انتظامی ابتدا محل را ایمن و سپس با فرود به درون چاه، وضعیت آن را به شکل کامل بررسی کردند.

او با بیان اینکه چاه مذکور، حدود 70 متر عمق داشته و 10 متر کف آن آب بوده است، گفت: جسد مورد نظر که مربوط به یک کارگر مقنی (حفر کننده چاه) بود، حدود پنج متر درون آب قرار گرفته بود.

عیدی پور یادآور شد: خارج کردن جسد این فرد، با انجام یک عملیات سخت و نفس گیر و با حضور تیم های تخصصی غواص و چاه نورد، بعد از حدود یک ساعت، ممکن شد.

این مقام مسئول گفت: جسد متعلق به یک مرد تبعه خارجی حدوداً 45 ساله بود که تحویل عوامل انتظامی و قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسد یک مقنی از چاه 70 متری در شیراز خارج شد

جسد یک مقنی از چاه 70 متری در شیراز خارج شد