مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-21دانش

امکان بورسیه شدن کنکوری ها در 6 واحد تولیدی و صنعتی زنجان


رییس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: شش واحد تولیدی در این استان متقاضی جذب 64 دانشجو در قالب طرح بورسیه صنعتی از مهرماه امسال شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیف الله رسولی با بیان اینکه واحدهای فوق در 15 کد رشته دانشجوی بورسیه جذب می کنند، افزود: علاقمندان در مرحله انتخاب رشته می توانند کدرشته های دارای بورسیه صنعتی را انتخاب کنند.

وی به شرایط انتخاب کدرشته های بورسیه دار صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: متقاضیانی که رتبه کشوری آنان زیر 2 هزار بوده و یا در رتبه آزمون سراسری جزو 10 درصد استان خود باشند می توانند اقدام به انتخاب این کدرشته ها کنند.

رسولی گفت: تعیین نفراتی که جزو 10 درصد رتبه های برتر هر استان هستند از طریق سیستم محاسباتی سازمان سنجش انجام می شود و ممکن است افرادی با وجود اینکه رتبه کشوری آنان بالاتر از 2 هزار است نیز در این شرایط حائز شرایط باشند، از این رو توصیه می کنیم دانش آموزان در صورت علاقمندی، کد رشته های دارای بورسیه صنعتی را بر حسب علاقه در بین اولویت های خود قرار دهند.

رییس بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه جذب دانشجویان در واحدهای تولیدی در طرح بورسیه صنعتی به صورت تضمین مشروط است، ادامه داد: در فرآیند تحصیل دانشجو در طول تحصیل هر هفته یک تا یک و نیم روز نیز در واحد صنعتی حضور خواهد یافت و البته بابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بورسیه شدن کنکوری ها در 6 واحد تولیدی و صنعتی زنجان

امکان بورسیه شدن کنکوری ها در 6 واحد تولیدی و صنعتی زنجان