مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:012023-08-11سياسي

امام جمعه موقت ایلام: باید به صنایع اقتصادی استان توجه ویژه داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام شمس الله سراج امام جمعه موقت شهر ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: صحیفه سجادیه زبور آل محمد (ص) است و دعاهایی که در این کتاب آمده است در خیلی از مسائل و مشکلات روزمره ما می تواند موثر باشد و لازم است که توجه ویژه ای به مطالعه این کتاب شریف در سطح جامعه صورت گیرد.

  وی افزود: باید به صنایع اقتصادی هرچند کوچک در کشور بسیار اهمیت و بها داده شود، در کشوری مانند چین بسیاری از قطعات صنایع بزرگ در روستاها و خانه ها ساخته می شود و نقش صنایع کوچک در دنیا بسیار مهم است.

  خطیب موقت نماز جمعه ایلام با بیان اینکه در استان ایلام نیز کارهای خوبی در این حوزه انجام می شود، ابراز کرد: زیرساخت های این صنایع در استان جای کار دارد و باید مورد توجه قرار گیرند، در این صورت است که هم اشتغال ایجاد خواهد شد و هم از نظر اقتصادی می تواند زمینه ساز تأمین قطعات مورد نیاز شرکت ها و صنایع بزرگ باشد تا این استان از نظر اقتصادی رونق بگیرد.

  وی با اشاره به آغاز فرایند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور، یادآور شد: صدا و سیما امسال یک ابتکاری در نظر دارد که نامزدهای انتخاباتی در این رسانه حضور پیدا کنند و برنامه های خود را بیان کنند که بسیار خوب خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ایلام: باید به صنایع اقتصادی استان توجه ویژه داشت

امام جمعه موقت ایلام: باید به صنایع اقتصادی استان توجه ویژه داشت