مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 05:552023-08-18بين الملل

رقم واقعی «خط فقر» در عراق چقدر است؟


مشاور نخست وزیر دولت السودانی نرخ فقر در کشورش را بیش از 20 درصد اعلام کرده و تصریح کرد که بیش از شش میلیون از شهروندان این کشور حقوق تامین اجتماعی دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خبرگزاری رسمی عراق (واع) اعلام کرد که سناء الموسوی ، مشاور نخست وزیر این کشور در امور تأمین اجتماعی، شامگاه پنج شنبه طی سخنانی در یکی از برنامه های شبکه خبری العراقیه الاخباریه ، اظهار داشت: نرخ فقر در عراق 21 درصد است و شمار کسانی که در حال حاضر حقوق تأمین اجتماعی دریافت می کنند نیز به 6.

5 میلیون نفر می رسد.

الموسوی ضمن اعلام اینکه حقوق تأمین اجتماعی 181 هزار شهروند عراقی قطع شده چرا که شرایط دریافت آن را نداشتند، تاکید کرد که محمد شیاع السودانی ، نخست وزیر این کشور به پرونده تأمین اجتماعی اهمیت زیادی می دهد و در همین راستا نیز پیشنهادی ارائه شده تا متکدیان نیز مشمول دریافت حقوق آن شوند.

مشاور السودانی در این باره همچنین عنوان کرد: شمار افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی ماهانه افزایش می یابد و قانون تأمین نیز مشمولان دریافت حقوق را مشخص کرده جایی که حقوق خانواده ای که بالای خط فقر می رود، قطع می شود اما قطع حقوق تأمین افراد دارای توانایی کار، در حال حاضر مطرح نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم واقعی «خط فقر» در عراق چقدر است؟

رقم واقعی «خط فقر» در عراق چقدر است؟