مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:102023-07-26سياسي

ثبت بیش از1900 درخواست در میز خدمت ارتباطات مردمی آموزش وپرورش


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با استقرار میز خدمت ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد در ادره کل آموزش و پرورش استان با عنوان ستاد شماره 1، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسنعلی عزت خواه گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به جامعه فرهنگیان استان در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان، میز خدمت آموزش و پرورش استان تحت عنوان ستاد شماره 1، در محل اداره کل آموزش و پرورش استان استقرار یافت.

عزت خواه با اشاره به اینکه میز خدمت آموزش و پرورش به مدت سه روز پاسخگوی فرهنگیان بود، افزود: از تاریخ 25 لغایت 27 تیر ماه از ساعت 8صبح تا 18 عصر، با حضور قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت در سفر ریاست جمهوری به استان، درخواست های فرهنگیان دریافت و مشکلات آنان بررسی شد.

وی تصریح کرد: در این سه روز، بیش از 1900 مراجعه کننده ، به میز خدمت آموزش و پرورش استان مراجعه و درخواست های خود را تحویل دادند.

عزت خواه تأکید کرد : درخواست های مراجعه کنندگان پس از بررسی توسط کارشناسان اداره و نظریه نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سامانه سامد ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از1900 درخواست در میز خدمت ارتباطات مردمی آموزش وپرورش

ثبت بیش از1900 درخواست در میز خدمت ارتباطات مردمی آموزش وپرورش