مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-19اقتصادي

پنج کیلومتر از خط انتقال آب کارواندر به خاش لوله گذاری شد


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون پنج کیلومتر از پروژه آبرسانی واقع در خط انتقال آب کارواندر به خاش لوله گذاری شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون پنج کیلومتر از پروژه آبرسانی واقع در خط انتقال آب کارواندر به خاش لوله گذاری شده است.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت وگو با ایسنا افزود: بر حسب قول های مسئولان اداره کل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان و پیمانکاران و مجری پروژه انتقال آب کارواندر به خاش با افزایش ماشین آلات و نیروی انسانی به زودی شاهد پیشرفت چشمگیری در این زمینه خواهیم شد.

وی بیان کرد: در بازدید هفته جاری مدیرعامل آب و فاضلاب استان، به همراه معاونین و ناظرین و مقامات مسئول خاش از پروژه آبرسانی کارواندر به خاش مهمترین نواقص پروژه به مجریان تذکر داده شده و مقرر گردید، مشکلات تامین آب شرب محلات دارای تنش آبی سطح شهر به قید فوریت رفع گردد.

وی اظهارداشت: در شرایط گرمای تابستان و نیاز به استفاده از آب و تنش جدی و بحران بی آبی و کاهش نزولات جوی آب باید برای پایداری آب فکری شود تا در این موضوع مردم دغدغه ای نداشته باشند.

قلندرزهی گفت: بازسازی و تعویض تمامی پمپ های کلچات و دوربن، وارد مدار نمودن خط انتقال کلچات و چاه کولکوه و چاه شماره 4 کلچات، حفرچاهای جدید اسلام آباد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج کیلومتر از خط انتقال آب کارواندر به خاش لوله گذاری شد

پنج کیلومتر از خط انتقال آب کارواندر به خاش لوله گذاری شد