مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-13سياسي

222 فعال قرآنی خراسان شمالی وارد گردونه رقابت مدهامتان شدند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از آغاز داوری، مرحله استانی شانزدهمین دوره رقابت مسابقات قرآنی مدهامتان در این استان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: داوری مرحله استانی آثار رسیده به شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان که از سوی حافظان، قاریان، موذنین و مکبرین فعال در کانون های مساجد خراسان شمالی در سامانه بچه های مسجد ثبت شده، آغاز شد.

وی گفت: 222 فعال قرآنی در سه رده سنی کودکان زیر 7 سال، نوجوانان رده سنی 7 تا 16 سال و  جوانان نیز برای فعالان قرآنی 17 تا 30 سال با هم رقابت می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی افزود: این مسابقات ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است که پیش از این و در موعد مقرر  به سامانه بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.

ir  مراجعه  و آثار خود را دراین سامانه ثبت کردند.

حجت الاسلام پاکدامن اعلام کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش کلی ویژه اعضاء در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل بیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

222 فعال قرآنی خراسان شمالی وارد گردونه رقابت مدهامتان شدند

222 فعال قرآنی خراسان شمالی وارد گردونه رقابت مدهامتان شدند