مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-17اقتصادي

خروج گمیشان از تنش آبی با تلاش دولت سیزدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، امید سقلی صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: یکی از نقاط قوت اقتصادی در گمیشان سایت پرورش میگوی گمیشان است که امسال در ادامه موضوع لایروبی مسیر آبرسانی میگو اقدام بسیار خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: قبل از دولت سیزدهم در موضوع گلخانه مجموع گلخانه های گمیشان 300 متر مربع بود که امروز با جذب سرمایه گذار و اقدام دولت به 65 هزار متر مربع یعنی 6.

5 هکتار رسیده است.

فرماندار گمیشان خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای استان گلستان تغییر الگوی کشت و فعالیت های کشاورزی است که این اقدام توسعه گلخانه ها یکی از اقدامات موثر در این بخش است.

سقلی بیان کرد: اعتباری بالغ بر یک هزار و 451 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی و اشتغالزا در دولت سیزدهم تاکنون هزینه شده است.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل بسیار مهم در شهرستان گمیشان عدم استقرار ادارات شهرستانی برخی دستگاه ها بود که خوشبختانه با اقدامات انجام شده ادارات شهرستانی تعاونی روستایی، تبلیغات اسلامی و .

در شهرستان مستقر شده و یا در حال استقرار است.

فرماندار گمیشان تصریح کرد: در گمیشان 13 شرکت تعاونی با 20 هزار عضو فعال است و نگاه ما بر این است بتوانیم با حمایت از این شرکت های تعاونی اقدامات مثبتی را در حوزه اشتغالزایی رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج گمیشان از تنش آبی با تلاش دولت سیزدهم

خروج گمیشان از تنش آبی با تلاش دولت سیزدهم