مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:362023-08-07سياسي

اتخاذ تدابیر لازم از راه کارهای ایجاد امنیت روانی جامعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی فرجی برحق، رییس کل دادگستری استان زنجان در آیین معارفه خود به عنوان ریاست دادگستری زنجان رعایت حقوق عامه را از وظایف دادگستری دانست و اظهار کرد: تامین امنیت و سلامت روانی از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

رییس کل دادگستری استان زنجان اتخاذ تدابیر لازم و همچنین عمل به موقع مسؤولان از جمله پیشگیری از وقوع جرم را از راه کارهای ایجاد امنیت روانی عنوان و تصریح کرد: با عمل به وظایف است که به تحقق اهداف کمک کرد.

وی با ابراز امیدواری برای عمل به وظایف خود در تحقق عدالت اجتماعی و همچنین وظایف دادگستری گفت: عمل به این مهم نقش مهمی در پیشگیری از بروز مشکل در جامعه برای مردم دارد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل سابق دادگستری استان زنجان هم در این آیین گفت: اگر موفقیتی در اجرای برنامه ها بوده نتیجه کار جمعی است.

رییس کل سابق دادگستری استان زنجان به کاهش 36 درصدی حجم پرونده ها در دادگستری اشاره و تصریح کرد: زنجان در کاهش پرونده های ورودی هم رتبه نخست را دارد هر چند در این حوزه با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید انتظارات برحق مردم در این حوزه برآورده شود.

پایان پیام/73004


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تدابیر لازم از راه کارهای ایجاد امنیت روانی جامعه است

اتخاذ تدابیر لازم از راه کارهای ایجاد امنیت روانی جامعه است