مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-16بين الملل

یک «جهش ویروسی» از سوی آمریکا در راه است


فرمانده نیروهای دفاع هسته ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش های ویروسی»، برای یک همه گیری جدید آماده می شود.

- فرمانده نیروهای دفاع هسته ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می گوید که آمریکا با تحقیقات روی جهش های ویروسی ، برای یک همه گیری جدید آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ایگور کریلوف، فرمانده نیروهای دفاع هسته ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه امروز(چهارشنبه) با اشاره به تحقیقات آمریکا روی جهش های ویروسی گفت که این کشور خود را برای یک همه گیری جدید مهیا می کند.

کریلوف با اشاره به معاونتی که فرماندهی آن را برعهده دارد، تاکید کرد: حیطه های اصلی و دارای اولویت این معاونت عبارتست از کار روی ساخت واکسن و دارو برای متوقف کردن ویروس ها و گونه های اصلاح ژنتیکی شدهِ آنها و همچنین معرفی فناوری های پیشرفته در حوزه تولیدات زیستی.

وی افزود: بنابراین باید بگویم که آمریکا همچون سال 2019، با تحقیقات روی جهش های ویروسی، شروع به آماده سازی برای همه گیری جدیدی کرده است.

فرمانده ارشد روسیه اضافه کرد که آمریکا همچنین از فناوری های بیولوژیکی به اصطلاح تدافعی خود برای اهداف تهاجمی استفاده کرده و علاوه بر این، با ایجاد شرایط بحرانی با ماهیت بیولوژیکی، از این فناوری در راستای دستیابی به مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک «جهش ویروسی» از سوی آمریکا در راه است

یک «جهش ویروسی» از سوی آمریکا در راه است