مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-21اقتصادي

چرا برخی سایت ها بلیت پروازهای اربعین را گران تر می فروشند؟


برخی سایت ها ظرفیت موجود پروازهای اربعین را که اکنون در سایت هما با نرخ مصوب قابل دسترس است، با قیمت بالاتر عرضه می کنند و مابه التفاوت را به عنوان کارمزد برای خودشان بر می دارند.

- سخنگوی ایران ایر گفت: برخی سایت ها ظرفیت موجود پروازهای اربعین را که اکنون در سایت هما با نرخ مصوب قابل دسترس است، با قیمت بالاتر عرضه می کنند و مابه التفاوت را به عنوان کارمزد برای خودشان بر می دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسام قربانعلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فروش بلیت پروازهای اربعین از وب سایت iranair.

com بیان کرد: با توجه به اتصال شبکه فروش ما به درگاه پرداخت شاپرک و دریافت کدهای امنیتی و تاییدی، امکان خرید بلیت توسط هیچ رباتی وجود ندارد.

وی با اشاره به شگرد سایت های متخلف برای فروش پروازهای اربعین توضیح داد: این سایت ها شبکه فروش گسترده تری در فضای تحت وب دارند و پروازهای موجود هما را که اکنون برای همه قابل دسترسی است، در وب سایت خودشان با قیمت بالاتر عرضه می کنند، بلافاصله پس از دریافت اطلاعات مسافر، بلیت را از سایت هما خریداری کرده و مابه التفاوت را به عنوان کارمزد برای خودشان بر می دارند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در حال حاضر 40 درصد ظرفیت پروازهای اربعین به فروش رسیده است، گفت: تکمیل ظرفیت در سایت هم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی سایت ها بلیت پروازهای اربعین را گران تر می فروشند؟

چرا برخی سایت ها بلیت پروازهای اربعین را گران تر می فروشند؟