مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-12ورزشي

نایب قهرمانی تیم ملی والیبال در جهان با درخشش اصفهانی ها


تیم ملی والیبال نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان نایب قهرمانی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران شب گذشته در دیدار فینال قهرمانی جهان به مصاف فرانسه رفت و به رغم تلاش بازیکنان، مغلوب این تیم شد تا شاگردان وکیلی به عنوان نایب قهرمانی جهان اکتفا کنند.

ملی پوشان نوجوان ایران در این مسابقه سه بر یک نتیجه را به حریف واگذار کردند تا برای سومین بار عنوان نایب قهرمانی را به دست آورند؛ ماهان برزکار و پویا عرب از اصفهان در تیم ملی نوجوانان حضور داشتند.

شاگردان محمد وکیلی در ست دوم این دیدار 25 بر 16 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 21 نتیجه را واگذار کرد تا خروس های اروپا به نخستین مدال طلای خود در این رقابت ها دست یابند.

والیبال رده های سنی ایران در سال 2023 بهار پرجامی را پشت سر می گذارد و با نایب قهرمانی نوجوانان در آرژانتین، تعداد جام ها و مدال های ارزشمند در این سال به پنج عدد رسید، قهرمانی لیگ ملت های آسیای مرکزی در قرقیزستان، قهرمانی زیر 16 سال آسیای مرکزی در ازبکستان، قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان در بحرین، قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا در تاشکند و نایب قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال پسر جهان در آرژانتین از جمله افتخارات والیبال ایران در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمانی تیم ملی والیبال در جهان با درخشش اصفهانی ها

نایب قهرمانی تیم ملی والیبال در جهان با درخشش اصفهانی ها