مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-10سياسي

ثبت 10 هزار نیاز در سامانه نظام ایده ها و نیازها


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با اشاره به اینکه سامانه نظام ایده ها و نیازها یک سال و نیم پیش در کشور رونمایی شد، گفت: تاکنون 10 هزار نیاز در این سامانه ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید رضایی فر، پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه دومین رویداد تانا یزد اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری دومین رویداد تانا هستیم، موضوعی که خوشبختانه در قانون جهش دانش بنیان به صورت ویژه بر اجرای آن تاکید و به دستگاه های اجرایی تکلیف شده است.

وی با اشاره به حضور جدی و ارزشمند واحدهای فناور و دستگاه های اجرایی در این رویداد افزود: در دومین رویداد تانا یزد، فضای مناسبی برای ظهور ایده ها و ارائه نیازها فراهم شده است.

معاون وزیر علوم با اشاره به اینکه پارک های علم و فناوری اصلی ترین محل رجوع فناوران هستند، تصریح کرد: آیین نامه های خوبی برای تحقق تولید، اشتغال و توسعه دانش بنیان تنظیم شده و دولت به طور جدی از ایده های فناوران و محققان در بخش های مختلف حمایت می کند.

رضایی فر با اشاره به راه اندازی سامانه نان (نظام ایده ها و نیازها) عنوان کرد: امروزه بعد از یک سال و نیم رونمایی از این سامانه، حدود 10 هزار نیاز در آن ثبت شده که تقریباً 2500 ایده برای آن نیازها ارائه شده و در حال حاضر هم افزایی و همرسانی مناسبی در فضای صنعتی و فناوری ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 10 هزار نیاز در سامانه نظام ایده ها و نیازها

ثبت 10 هزار نیاز در سامانه نظام ایده ها و نیازها