مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-04سياسي

خبرنگاران باید به قانون پایبند باشند


خبرنگاران حرفه ای باید به قانون و قواعد انتقاد و مطالبه گری آشنا باشند و قانون را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن سالاری در خطبه های نمازجمعه سیریک با گرامی داشت سالروز شهادت محمود صارمی که به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است، بیان کرد: شغل خبرنگاری بسیار مقدس بوده و کسانی که در این حرفه فعالیت دارند باید به قانون و اخلاق حرفه ای پایبند بوده و در راستای رفع مشکلات کشور قلم بزنند.

حجت الاسلام سالاری با تأکید به خبرنگاران مبنی بر اینکه، به بهانه شفافیت از شایعه پراکنی پرهیز کنید، و مطالبه گر به حق باشید، افزود: خبرنگار باید امین و صادق باشد و اصل کارش بر کنکاش مشکلات باشد.

حجت الاسلام سالاری از جمله ویژگی های دیگر خبرنگار را انتقاد سازنده از مشکلات موجود جامعه عنوان و تصریح کرد: خبرنگار نباید انتقام گیر باشد، بلکه در دنیای امروز که بیش از همیشه با بروز تحولات بسیار در عرصه تکنولوژی، اطلاعات و اخبار به بهترین شکل ممکن در اختیار جامعه قرار می گیرد، خبرنگار باید تلاش کند که با تمام سختی ها از جان، روح و قلب خویش برای اعتلای این مرز و بوم در تمام زمینه ها مایه بگذارد.

امام جمعه شهرستان سیریک، نیاز اصحاب رسانه در سیریک را تشکیل شبکه سازی در رسانه دانستند، و افزود: با وجود اینکه ما در شهرستان سیریک مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران باید به قانون پایبند باشند

خبرنگاران باید به قانون پایبند باشند