مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-04سياسي

بیمارستان 400 تختخوابی ملایر احداث می شود


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 400 تختخوابی ملایر احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احد آزادی خواه شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در طرح ملی مسکن 502 واحد در ملایر اجرا خواهد شد.

وی افزود: طی جلساتی که همراه فرماندار داشتیم 40 میلیارد تومان هزینه های خاک برداری به هزینه متقاضیان اضافه می شد که در این زمینه توانستیم با مدل سازی در وزارتخانه این رقم را صفر کنیم و وزارت 40 میلیارد را خودش پرداخت می کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقفی بودن ملایر گفت: از آنجایی که ملایر شهری اوقافی و وقفی است کارهای خوبی توسط فرماندار صورت گرفت و ما نیز پیگیری و دنبال کردیم تا الحاق شهرستان اتفاق بیفتد و اقدام عرضی داشته باشیم و زمین در اختیار متقاضیان بگذاریم.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: طرح نهضت ملی مسکن پروژه سنگینی بوده اما تلاش ما و فرماندار این است که این پروژه را به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به دو پروژه مهم برای ملایر بیان کرد: پروژه نخست، ساخت بیمارستان 400 تخت خوابی در پیوست 1402 مندرج شد و یکی دو سال کار مقدماتی می خواهد اما خوشبختانه موضوعی که برای ما اهمیت دارد پروژه برای ملایر تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 400 تختخوابی ملایر احداث می شود

بیمارستان 400 تختخوابی ملایر احداث می شود