مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:022023-08-15بين الملل

یک اسراییلی در فرودگاه آنتالیا بازداشت شد


طبق گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، یک تبعه فلسطین اشغالی در فرودگاه شهر آنتالیای ترکیه به اتهام تلاش برای قاچاق «اثر تاریخی» دستگیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رویت زنگ تزیینی در کوله پشتی یک اسراییلی در فرودگاه آنتالیا باعث بازداشت او شد؛ زنگی که به گفته مقام های ترکیه اثر تاریخی است و این صهیونیست در تلاش برای قاچاق آن بوده است.

وبگاه جوییش نیوز سیندیکیت روز سه شنبه (امروز) به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت رژیم صهیونیستی خبر داد که یک تبعه این رژیم بعد از سفر به ترکیه بازداشت شده است.

طبق این گزارش، ترکیه بیش از یک هفته است که یک ساکن فلسطین اشغالی را در بازداشت خود نگهداشته است؛ فردی که در فرودگاه آنتالیا به اتهام تلاش برای قاچاق یک اثر تاریخی دستگیر شده است.

این صهیونیست که ساکن شهر عکا در شمال فلسطین اشغالی است، در تاریخ ششم آگوست (15 مرداد ماه) وقتی نیروهای امنیتی فرودگاه آنتالیا در کوله پشتی او یک زنگ تزیینی پیدا کردند، بازداشت شد.

مقام های ترکیه اعلام کردند که این زنگ، یک اثر تاریخی است و او را به تلاش برای قاچاق متهم کردند اما خانواده این صهیونیست مدعی هستند که آن را از یک بازار عمومی در ترکیه خریداری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اسراییلی در فرودگاه آنتالیا بازداشت شد

یک اسراییلی در فرودگاه آنتالیا بازداشت شد