مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-10سياسي

برنامه ازدواج آسان در استان بوشهر بعد از ماه صفر ادامه می یابد


برنامه ازدواج آسان در استان بوشهر بعد از ماه صفر ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر پنجشنبه در نشست قرارگاه ستاد جوانی جمعیت استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم بعد از ماه صفر برگزاری مراسم ازدواج آسان در شهرها و روستاهای استان است.

وی تصریح کرد: مراسم ازدواج آسان 750 زوج جوان با مشارکت گروه های مردمی، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید استان بوشهر فصل پاییز امسال برگزار می شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سهم هر یک از نهادها در ازدواج آسان باید تعیین و مشخص شود، گفت: سهم هر یک از این نهادها شامل کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و دانشگاه ها در 750 نفر ازدواج آسان باید مشخص شود و طبق جدول و برنامه زمانبندی اجرا شود.

وی اضافه کرد: جدول برنامه برگزاری مراسم ازدواج آسان تا اوایل مهر ماه تدوین و در این راستا تهیه جهیزیه زوج ها نیز مورد توجه قرار گرفته شود.

محمدی زاده با تأکید بر فرهنگ سازی در عرصه مقابله با سقط جنین اظهار داشت: فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و تبیین در مقابله با سقط جنین باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

وی اقدامات فرهنگی در عرصه مقابله با سقط جنین را یک ضرورت دانست و بیان کرد: در این راستا کارگروه پیشگیری از سقط جنین تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ازدواج آسان در استان بوشهر بعد از ماه صفر ادامه می یابد

برنامه ازدواج آسان در استان بوشهر بعد از ماه صفر ادامه می یابد