مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-07سياسي

سرمدی: تلفن ثابت برخی روستاهای شهرستان اسدآباد از یک سال و نیم قبل قطع شده است


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکل حاد تأمین برق و کمبود آب و گرانی های سرسام آور نهاده ها مشکلات کشاورزان را دوچندان کرده است.

- نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکل حاد تأمین برق و کمبود آب و گرانی های سرسام آور نهاده ها مشکلات کشاورزان را دوچندان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث سرمدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، بیان کرد: از جمله عوامل مهم امنیت کشور، رسیدن به امنیت غذایی است.

وی کشاورزان را سربازان خط مقدم این جبهه دانست و گفت: مشکل حاد تأمین برق و کمبود آب و گرانی های سرسام آور نهاده ها مشکلات آنها را دوچندان کرده است.

سرمدی در ادامه اظهار کرد: امروز مطالبات کشاورزان بابت گندم تحویلی توسط دولت پرداخت نمی شود؛ به همین دلیل کشاورز به بانک بدهکار است و در حالی بانک کشاورزی سررسید وام کشاورز را اعلام می کند و قسط خود را می خواهد که طلب کشاورزان از سوی دولت وصول نشده است.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات، بیان کرد: روستاهای متعددی در شهرستان اسدآباد با جمعیت بالغ بر 2000 نفر تلفن ثابت ندارند و حدود یک سال و نیم است که تلفن ثابت آنها قطع شده و با وجود پیگیری ها کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمدی: تلفن ثابت برخی روستاهای شهرستان اسدآباد از یک سال و نیم قبل قطع شده است

سرمدی: تلفن ثابت برخی روستاهای شهرستان اسدآباد از یک سال و نیم قبل قطع شده است