مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-13سياسي

جهاد دانشگاهی، قلب تپنده علم و فناوری کشور


نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در 16 مرداد سال 1359 در استمرار حرکت انقلاب فرهنگی، توسط ستاد انقلاب فرهنگی منصوب امام خمینی (ره) تشکیل شد و هم اکنون نیز به مرحله ای از بالندگی رسیده است که به اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ - تصویر فوق مربوط به برج فناوری جهاددانشگاهی در کرمانشاه می باشد نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در 16 مرداد سال 1359 در استمرار حرکت انقلاب فرهنگی، توسط ستاد انقلاب فرهنگی منصوب امام خمینی (ره) تشکیل شد و هم اکنون نیز به مرحله ای از بالندگی رسیده است که به اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ جهاددانشگاهی فقط یک نهاد نیست، بلکه یک فرهنگ است، یک سمت گیری و حرکت است.

هر چه بتوانیم ما این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم و آن را پایدار و استوار کنیم کشور را به سمت سربلندی و عزت و استقلال حقیقی بیشتر پیش برده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام خمینی (ره) در پیام نوروزی سال 1359 خود فرمود: باید انقلاب اساسی در تمام دانشگاه های سراسر ایران بوجود آید.

این پیام به جان دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشگاه ها نشست و احساس مسؤولیت کردند.

دانشگاه ها پس از تعطیلات نوروزی کار خود را آغاز کرده و اعضای گروه های چپ گرا که اغلب در دانشگاه ها اتاق جنگ درست کرده بودند به توطئه های خود ادامه می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی، قلب تپنده علم و فناوری کشور

جهاد دانشگاهی، قلب تپنده علم و فناوری کشور