مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:162023-08-04سياسي

دغدغه فروش مرکبات و برنج برای کشاورز باید از بین برود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمد نصوری امام جمعه موقت ساری در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، با بیان اینکه مراسم های دهه اول محرم بسیار باشکوه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن همه هم و غم خود را چه در فضای مجازی و غیرمجازی گذاشت که امسال محرم از فضای اهل بیت و امام حسین (ع) فاصله بگیرند که همیشه با نام و یاد امام حسین (ع) این تقرب را داریم.

وی افزود: امام حسین (ع) سمبل و الگو برای ما دربرابر ظلم ستیزی و استکبار است که باید در این مسیر سنگ تمام بگذاریم.

خطیب جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه این ارادت در دل مردم چیزی جز عشق به اهل بیت (ع) نیست که باید در دل همه ما زنده باشد، اضافه کرد: از دستگاه های متولی و اصناف زحمت کش درخواست داریم در این ایام مراقبت بیشتری از واحدهای صنفی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید به مناسبت های پیش رو توجه کنیم، خاطرنشان کرد: شب شهادت اهل بیت (ع) مردم عزادار هستند و تعطیلی واحدهای صنفی نشان از ارادت مردم است ولی برخی اوقات در فضای تعطیلی اتفاقاتی میفتد که زیبنده مردم  ولایت مدار ما نیست.

امام جمعه موقت مرکز مازندران یادآور شد: نباید به هر بهانه ای در مراسم ها گریه مردم را درآورد؛ چرا که مردم ما بصیر و آگاه هستند و در این زمینه دستگاه های فرهنگی و تبلیغی نظارت محتوایی داشته باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه فروش مرکبات و برنج برای کشاورز باید از بین برود

دغدغه فروش مرکبات و برنج برای کشاورز باید از بین برود