مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-20سياسي

تأکید صفری بر فعال شدن کمیسیون های مشترک با کشورهای آفریقایی


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه امروز درنهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط خارجی، بر فعال شدن کمیسیون های مشترک با کشورهای آفریقایی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سالجاری امروز (یکشنبه) 29 مرداد 1402 به ریاست مهدی صفری معاون اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد با  دو دستورکار بررسی الزامات حضور موفق در نمایشگاه شانگهای و بررسی و پیگیری توافقات انجام شده در سفر رییس جمهور به آفریقا در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در ابتدای نشست با اشاره به حضور ایران در نمایشگاه واردات شانگهای در سال گذشته به ضعف ها و قوت های این حضور پرداخته شد تا با برطرف شدن کاستی ها، حضور در نمایشگاه سال جاری با کیفیت بهتری میسر شود.

هماهنگی برای نیازسنجی اقلام نمایشگاهی، در نظر گرفتن تسهیلات برای شرکت های داوطلب حضور در نمایشگاه و همچنین ساماندهی صدور روادید برای شرکت کنندگان از جمله ملاحظات مربوط به حضور در نمایشگاه بود.

در ادامه گزارشی از نتایج سفر اخیر رییس جمهور به سه کشور کنیا، زیمبابوه و اوگاندا ارائه شد که اشاره به  امضای بیش از 50 یادداشت تفاهم و سند همکاری با این سه کشور در حوزه های مختلف نفت و انرژی، محصولات کشاورزی و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید صفری بر فعال شدن کمیسیون های مشترک با کشورهای آفریقایی

تأکید صفری بر فعال شدن کمیسیون های مشترک با کشورهای آفریقایی