مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-15سياسي

نگاهی به راهبرد اصلاح طلبان رادیکال برای انتخابات مجلس


اخبار رسیده از جلسات جریان اصلاحات حاکی از این است که هرچند طیف رادیکال معتقد است که استراتژی تحریم انتخابات شکست خورده اما با این حال هیچگونه ایده ایجابی برای حضور در عرصه انتخابات ندارند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: پشت پرده این رادیکالیسم چپ نوعی اپورتونیسم قرار داشت ! این توصیفی است که محمد قوچانی سردبیر مجله آگاهی نو از بخشی از جبهه اصلاحات که منادی تحریم و شرکت نکردن در انتخابات هستند می کند؛ به باور وی این جریان در انتخابات ها همواره فرصت طلبانه و به نفع حزب اتحاد ملت که از احزاب رادیکال اصلاح طلبان است عمل می کند.

  قوچانی می نویسد که آنها در انتخابات سال 98 قول حمایت از لیست کارگزاران برای انتخابات را داده بودند اما در نهایت پشت کارگزاران را خالی کردند؛ در انتخابات سال 1400 همین جریان مانع حمایت جبهه اصلاحات از عبدالناصر همتی شدند اما تمام قد از لیست شورای شهر جبهه اصلاحات حمایت کرده و حتی امضای خاتمی را خرج آن لیست کردند چراکه اکثریت آن فهرست را اتحاد ملتی ها تشکیل می دادند! بنظر می رسد این تعبیر قوچانی از اپورتونیسم اصلاح طلبان، در ایستگاه مجلس دوازدهم همان راهبرد همیشگی خویش را پیش گرفته است؛ راهبردی که در انتخابات مجلس نهم و یازدهم در پیش گرفتند؛ به این ترتیب که شخصیت ها و احزاب را جلو بیندازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به راهبرد اصلاح طلبان رادیکال برای انتخابات مجلس

نگاهی به راهبرد اصلاح طلبان رادیکال برای انتخابات مجلس